تو.....


عشق اول

عشقی برای من عشقی برای تو

تو دلت دریا بود ؟؟ تو مرا میدیدی ؟؟ من همان رهگذرم ،که به احساس درو غی، فربش دادی،
تا فراموش کنی طوفان را"
تو دلت رسوا بود " تو نه دریا بودی ،نه نگاهی که مرا عاشق کرد"
تو فقط سرد ترین بوسه ی دنیا بودی" تا مرا مسخ کند، تو چه پنهان بودی.

Photo: ‎تو دلت دریا بود ؟؟ تو مرا میدیدی ؟؟ من همان رهگذرم ،که به احساس درو غی، فربش دادی،
تا فراموش کنی طوفان را"
تو دلت رسوا بود " تو نه دریا بودی ،نه نگاهی که مرا عاشق کرد"
تو فقط سرد ترین بوسه ی دنیا بودی" تا مرا مسخ کند، تو چه پنهان بودی.
گاه میخندیدی ، و مرا خواب و خیالی که چقدر خوشبختم"
بی خبر بودم از این راز ، که این یک بازیست
دلم از غم پوسید
تو چه وجدان عجیبی داری !
تو نقابی به اندازه ی رویا داری، و پر از زیبایی "
چهره ات آینه را میشکند ، چه رسد دل " که به آه " میشکند.
عاقبت فهمیدم
تو دروغی بودی ، من فقط خام یه احساس خیالی بودم.
( سید مهدی شمس الدینی )
.‎



نظرات شما عزیزان:

majid
ساعت18:48---22 دی 1392

سلام وبت عایه به من هم سر بزن نظر یادت نره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,ساعت16:42توسط ali abdollahpour | |